fredag 24. april 2009

~ Fredag : - * ( 24. April )

Hei :) idag har eg vore på skulen .. :) eg har ikkje hatt vondt i foten heller.. eg va me na doris itte skulen åsså ittepå jekk eg i selskap te na martine, bestevenn<3
hu har fylt 13 år [k] de va kjempe kjekt / koslikt. :D<3 alti kjekt i martine sine selskaper :) me såg ein film så snakte me .. :p me åt jo fuste dah men men xD, har du sitt den reklamen av IFA '' oh babe babe '' ein mann så ser på tv så vrikke an på rompå å seije oh babe babe .. :d dritt goe :'D MEN MEN LICCCZOM.. eg konne såva lengre o idag fårr eg sko ikkje ha gym så eg konne komma te 3. time :):):):):) <3 åsse ja :D va me na Astrid Synnøve, Celine & Doris i frimentuttene / frimenutte :D me hadde de kjempe skoy.. heheh, de e se kjedelikt at eg ikkje kan skata heller :S men eg kan de når eg blir heilt friske i foten :'D eg skrive uten å sjå på tastature så om de blir nåken skrive feil så e de derfor :D ka sjer der da ? eg sitte på msn :) har nettopp vore i selsap.. men good bye !!! :) and good night <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar