lørdag 18. april 2009

~ 8 sting i foten :'( ( fredag )

hei, nå skal jeg fortelle hvs som hende med foten min.. vi var på klassetur på en plass vi kaller svaggane.. noen i klassen min funnet ei flåte, alle sprang bort for å se så skulle jeg også det, jeg skle på en sten og kuttet opp foten min.. en lærer kjørte meg til skolen, der en av lærerene renset det.. vi prøvde å ringe mamma, men ho tok ikke telefonen , hun var på skoletur med lillebroren min som skal bjunne i 1. klasse. så en lærer følgte meg. jeg måtte ligge i en seng der ganske lenge, og jeg fikk et knekkebrød av en av legene. ette ca 1 time så skulle jeg sy, først måtte jeg ha bedøvelse å det var det vondeste. ette mange sprøyter var foren min full av bedøvelse. legen sa først at jeg trengte 6 sting, så sa jeg ok, det var ikke så mange,, etter di 6 stingene sa han at jeg måtte ta 8 sting. ette jeg hadde sydd gikk vi til skolen igjen. vi ringte mamma å denne gangen tok hun den. hun kom bort til skolen å etter det gikk vi til besta etter krykker for legen sa at jeg kunne trenge dei i en uke. jeg skulle komme tilbake etter 2 uker. etter jeg hadde henta krykkene fikk jeg besøk av doris ( en veninne ) .. vi var ute å hadde det gøy, vi gikk til Karina, å hun fikk se bandasjen...det var det som hendte med min fot ... var det spennende å lese ???
ps; takk for alle god bedringene jeg har fott <'3

2 kommentarer: